Sedär...

Hej på er (de få som hittar hit)!

Jobba, sova, äta, jobba, sova, äta...mitt liv som packningsoperatör på världens största läkemedels företag..

Vad det förgyller vardagen att kunna ksta in ett "mysa med mitt hjärtas fröjd och glädje" då och då. På sistonde, har man blivit bortskämd deluxe med den varan :) Damen min dyker upp oftare och oftare. Då vet man att livet leker :D

 

Vad händer annars då?

 

JO! Det är dags för födelsedag...då ska det bjudas till kalas. En tre rummare på 65kvadrat ska inhysa 20talet personer, som ska kalasa på korv med bröd, smörgåstårta och gräddtårta. 2 famijer smska trängas i ett utrymme inte större än en sardinburk känns det som. Men jag vill ha det hemma hos mig och baske mig om inte det ska gå att fixa. Halländska partybord och stolar ska fraktas och råvaror ska inhandlas och formas till mat. Tror att det ska funka..vet att det ska funka....måste funka hehe.

Smörgåstårta..undrar vad man ska ha för fyllning (det finns en kommentera knapp här nere, där man kan ge förslag via ;)) Tårta..det vettefan..men vem bryr sig, bara den är kaloririk :P

Damen kallar ppå uppmärksamhet..så nu säger jag hejdå

 

hejdå :)

 

//Jens



Kommentarer
Maggan

Man kan göra olika röror.... Här kommer några förslag:) skinkröra, då hackar du skinka tar lättmajonäs å blandar ihop. Sen en annan skinkröra.. Skinka som du hackar å purjolök hacka, stark slotts senap å lättmajonäs..... Den e med lite sting. Sen kan du ha en tonfisk blandning, tonfisk chilisås dill lätt majonäs peppar. Sen en ägg blandning av ägg vispad grädde svart peppar å salt. Sen har jag en annan till... Majonäs cream fraishe vispgrädde svartpeppar salt chilisås pressad citron saft hård kokta ägg dill krabb mix stänger ... Lycka till!!!

2011-04-08 @ 07:35:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

amorprocul

Kärlek på avstånd Är en blogg som vi delar (Jens och Emma)

RSS 2.0