Ogjort?

Vi är fortfarande sjuka. Emma jobbar på och jag är sjukskriven veckan ut. Pencillin till mig och bita ihop till Emma. Lite tuffare virke i den tösabiten än mig.

Hostan är nästan, så man är trött på den såhär efter 2 veckors konstant hostande. Säger jag att det blivit bättre, så kommer det väl en hostattack som kan tvinga ner en vuxen karl på knä, bara för att jag sa det, så jag säger det inte, men menar det :D

Bortsett från lite hemafixande, så har det inte hänt mycket de senaste dagarna. Det går sin lugna gång och man räknar dagarna tills man får träffa sitt halländska kjoltyg igen.

Har en plan idag. Ska prova att slänga in datorn i sovrummet och se om man kan frigöra lite mer yta i vardagsrummet. Både jag och Emma är skeptiska, men man måste prova iallafall. Tänk om det går och inte blir för trångt i sovrummet, då kan man ju gå och köpa sig något annat onödigt, som ett matsalsbord och ställa i datorhörnan, så har man inte frigjort någon plats alls ändå....fan vad korkat det blir...

Ha det gott vår trogne följare och jobba inte ihjäl dig :)

//Jens



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

amorprocul

Kärlek på avstånd Är en blogg som vi delar (Jens och Emma)

RSS 2.0