Ursäkta frånvaron.

Med risk för att du stackare som läser detta svimmar. Men tada!!! här kommer ett blogginlägg:D

Skulle kunna lova er att nu blir det bättring på bloggandet, men då skulle jag troligtvis ljuga. Det här med att blogga är inte riktigt vår grej skulle jag tro. Kanske har vi bättre grejer för oss än att blogga;)

 

Nu är det sommar och vi har båda semester. Vilket betyder att man just nu är extra bortskämd med att slippa sova ensam. Fast just nu för tillfället är vi i varsitt landskap. Har en liten Paus på fem dagar ifrån varandra. Man har ju lite grejor att fixa fast det är semester. Men på Söndag, kommer man återigen stå på Falkenbergs station med fjärilar i magen och vänta på den finaste skånepojken som finns.

Den veckan blir det både Halland och skåne. Vi börjar med två dagar här uppe med bla besök på Carlsberg och stadsvandring i Falkenberg. för att sedan bege oss ner till vackra skåne för lite museum besök. Sedan blir det Helsingborgfestivalen till Helgen.

Om jag nu väljer att inte skriva mer om tex, band vi ska lyssna på,  langos eller mitt nyiköpta fiskespö har jag ju något att skriva om i senare inlägg. Smart drag av mig. Så får det bli.

Hasta la vista babes // Emma

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

amorprocul

Kärlek på avstånd Är en blogg som vi delar (Jens och Emma)

RSS 2.0