Jason Voorhees?

Lördag idag. Igår var det Fredagen den 13:e. Märktes på våra tillstånd igår. Vi var nog mer sjuka än någonsin igår. Idag känns det bättre. Medans jag har min bästa period på morgonen, så har Emma sin bästa period på kvällarna.

Men bortsett från att vi mådde lite sämre igår, så märktes inte fredagen den 13:e av särskillt mycket.

Vi gjorde inte särskillt mycket åt andrasiden, ett besök på maxi för att fylla upp köket lite.

Vi såg 10 sätt att göra slut med en kille på kvällen, till vilken jag sommnade. Synd, för den är ganska kul.

Hoppas att vi kommer att må bra snart, så vi slipper gå runt och verka eländiga.

Orkar inte skriva så mycket mer nu, man kanske chockerar med två inlägg samma dag ;)

 

//Jens



Kommentarer
Syster Yster

Herregud! Höll på att välta ur stolen! Vad händer... sicken action på bloggen! Me like... kram!

2012-01-15 @ 21:54:25
Syster Yster

Men hallå! Nu tycker jag det är lite väl lugnt här på bloggen...

2012-01-18 @ 20:08:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

amorprocul

Kärlek på avstånd Är en blogg som vi delar (Jens och Emma)

RSS 2.0