Sömnlöshet, blött och russin

Helt uppåt väggarna.
Denna morgon går helt emot allt som brukar vara jag. Vaknade strax innan 06. En morgon som jag ställt klockan på ringning kl 10. Jag brukar aldrig  gå upp innan klockan ringer.
Så då ligger man där kl 06 vänder och vrider sig lite. Kan bara inte somna om. Tankarna går på högvarv och jag kan bara inte slappna av. Jo, vad gör jag? Jag får för mig att jag ska gå ut och gå/lufsa. Har min lilla runda, forsrundan som jag så orginellt kallar den för den går just vid fors och genom forsgård och längst med Ätran. Perfekt runda för mig som inte är så jättefit. 3 km lång, lite asfalt, lite gräs men mest grusstigar. Så nu sitter man här med fötter som ser ut som russin och världens blötaste skor i hallen. Inte hade jag trott att dagg kan vara så  J@v{a blött.
Klart jag är inte en idiot, tror fan att jag vet att man blir blöt om man går i blött gräs. Men så pisseblöt som jag blev, det kan aldrig vara nyttigt. Nä usch, nu går jag och lägger mig igen.
 
Nedan en stulen bild på Ätran från google, håll till godo;)
 
Hej från en nu trött Emma
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

amorprocul

Kärlek på avstånd Är en blogg som vi delar (Jens och Emma)

RSS 2.0