Blod och sand

Vi är fortfarande sjuka här i lägenheten. Mest hostan som finns kvar dock. Skönt att slippa febern.

Tiden har vi fördrivit med att sova och titta på Spartacus. De första 5 avsnitten är genom ögnade av 4 nyfikna ögon. Politiken och de snabba vändningarna är vad som håller mig klistrad. Alla vi som känner Emma kan ju lätt räkna ut vad som håller hennes intresse uppe. För er som inte vet vad Spartacus är för serie, så kan jag sammanfatta den kort här:

Svettiga muskulösa män som slåss i arenan och deras ägares intriger och politik mot andra gladiator ägare.

Emma sover fortfarande, så nu ska jag gå och väcka henne. Återkommer med mer spännande information från våra sjuka liv..hehe sjuka liv...kul av mig nu när vi är sjuka :D

 

//Jens



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

amorprocul

Kärlek på avstånd Är en blogg som vi delar (Jens och Emma)

RSS 2.0