Helgen i bilder:)

Efter några helvete och ett antal vafan, lyckades jag änteligen flytta över lite bilder från min ickeiphone till min ickespeldator. så här kommer lite av varje från helgen som varit:
Innan vi skulle ner och möta upp Hanna och Björn nere på Marina Plaza. Mjukade vi upp med lite basspelande och några glas rött:)
Lite förfest innan vi skulle möta upp Hanna och Björn nere på Marina Plaza. Lite bas och några glas rött.
Lite bibelläsning på hotellrummet innan utgång, för syndernas skull dvs.
Hanna lyssnar noga men med en viss skeptis uppsyn.
Man ser ju hur Jens aura lyser om honom, sägs att man kan fånga ett helgon på bild, tror jag lyckades i detta fall. Heliga Jens får det bli, du är igott sällskap med Birgitta och bodil eller vad dom nu heter.
Här sitter en nöjd Björn och njuter av den goda maten. Ser nästan ut som om vi satt i garderoben, dock gjorde vi inte detta men, nära iallafall.
Köttfondu, god öl, närheten till en toalett, toblerone, gott sällskap och till sist kaffe på Bishop = en riktigt trevlig och kul kväll.
Lördag = frukos på Marina Plaza, Köpenhamn och till sist kvällsmat på Lägervägen.
Kan inget annat än att hålla med föregående inläggsskrivare (Jens) Tack Danielson med ett s för en trevlig helg.
Efter en kopp Vaniljlatte på Söndagen, var det dags för mig att bege mig hemåt ingen. Jag gillar inte söndagar, men älskar dem samtidigt. Det är en jättejobbig känsla, att behöva lämna någon man älska så och samtidigt änteligen få träffa de två tjejerna man älskar mest.
Snöigt och eländigt var resan norrut iallafall.
Önskar Er en skön natt.
Natti natti mina vänner och älskade // Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

amorprocul

Kärlek på avstånd Är en blogg som vi delar (Jens och Emma)

RSS 2.0