Avstånd, distans eller ett litet mellanrum mellan oss......

Kärlek med avstånd. Hur långt är då detta avstånd? I mil räknat 12,5 mil långt. 75 minuter med bil dörr till dörr eller 80 minuter med tåg, station till station. För vissa räknas detta inte som långt. Men jag lovar. Vissa dagar känns det som en enorm sträcka. Men de finns de som har det värre, jag vet;) Men det hjälper ju inte mig när längtan är kolossal och dieseln är dyr:(
En sak man är tacksam för, när man som oss har ett förhållande på avstånd. Är mobilerna, emailen och chattandet. Utan det hade det känns svårt. Känns så härligt att få ett sms då och då. För då vet man att Jens tänker på mig.
Man får se den dyra telefonräkningen som en investering i något fint, som jag verkligen vill bygga vidare på. Då tänker inte jag låta något avstånd stå ivägen för något jag tror på.
Man kan ju se det som ett stort test, klarar vi detta så är vi ju verkligen ämnade för varandra. Vi har kommit så långt tycker jag, att vi nu inte behöver göra "allt" under de dygn vi träffats som man missat de dagar vi inte träffats. (Gud där uppe, vad rörigt det blev. Men jag förstår vad jag menar iallafall)
Nu ska jag försöka runda av detta på något sätt. Dags för sängen, för imorgon kommer jag att få träffa mannen i mitt liv. MIN JENS <3
Godnatt // Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

amorprocul

Kärlek på avstånd Är en blogg som vi delar (Jens och Emma)

RSS 2.0