Fredag och veckans femte dag.

Änteligen är det Fredag, och idag ska jag få träffa Jens.
Vi ska nämligen ut och äta årets första julbord. Detta kommer intas på Ästad gård, och då jag varit där en gång tidigare på julbord. Vet jag att dom har ett helt suveränt sådant.
Ästad gård är en otroligt mysigt ställe. God mat och en otrolig spa avdelning. Dom anordnar även konferanser och aktiviteter. Kan varmt rekomendera ett besök. Kicka gärna in på deras sida för en liten titt.
http://www.astadgard.se/
// Emma


Kommentarer
Jens

Tack för en underbart trevlig kväll gumman. Det var riktigt gott. Trevlig stämmning på ästad gård. Skönt att de inte hade någon ål, annars hade jag ätit sönder mig ;)

2010-11-29 @ 10:53:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

amorprocul

Kärlek på avstånd Är en blogg som vi delar (Jens och Emma)

RSS 2.0