Planering av dagarna att komma...

Jaha, då var det tisdag igen. Man sitter i sin lägenhet med feber och halsont och undrar när man ska trilla av pinnen. Nejdå, så allvarligt är det inte riktigt. Jag mår bättre i halsen idag jämfört med igår. 38.2 grader ligger jag på nu, så det går åt rätt håll. Jag har iallafall hunnit med något mer än att bara tycka synd om mig. Jag har gått runt i min lägenhet och plockat och städat lite. Så det ser fint ut här inför helgen.

 

På Torsdag får jag finbesök. Ingen mindre än hallans vackraste kvinna kommer och hälsar på. Hon är iofs också sjuk. Förkylning som tagit ett järngrepp om hennes spröda och späda kropp (detta kommer jag att få höra hehe). Så jag får ta och "vårda" henne när hon kommer ner.

 

På Fredag kommer Hanna och Björn ner till Helsingborg. Det blir deras första besök hos mig. Känns skönt att visa hur jag bor och att kunna umgås på hemmaplan. Våra planer (får se om de håller) är att käka på oasen på Fredag och avsluta med en whisky på Bishops som ligger vid Marina Plaza (där de bor).

 

På Lördag är planerna att jag och Emma tar oss till hotellet på morgonen och käkar frukost med dem där för att sedan ta oss till köpenhamn. Måste kolla upp om det är öppet i affärerna på Lördag i köpenhamn och kanske mer exakt när de stänger. Sedan ska vi ta oss hem till mig och visa upp lägenheten samt immundiga god mat, wookat tror jag vi bestämmde. Tippar på att jag och Björn ska spela "lite lagom" med datorspel och damerna ska laga maten....det lät ju inte alls mansgrisigt..

 

Sedan på Söndag blir det hemgång för Hallandsbesökarna och jag ska återgå till vardagens bestyr.

 

Hej och hå, luden tå

 

//Jens



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

amorprocul

Kärlek på avstånd Är en blogg som vi delar (Jens och Emma)

RSS 2.0