hejdå till grå:)

Måste göra något med mitt hår. Det bara skriker efter någon form av behandling. Det är så tort och risigt så jag skulle passa utmärkt som fågelskrämma nu förtiden. Kanske därför som det har förekommit en knepig massdöd på fåglar på sistone, dom har flugit för nära mig, misstaget mitt hår för ett skatbo och dör i chocken när dom kommit för nära mig.

Så nu har jag tagit mig i kragen, gått till Marika och köpt lite färg. Så hejdå till allt grått. Risken är rätt stor att även delar av öron och hud i ansiktet kommer få en nyans av brunt också, då jag är helt värdelös på att färga håret. Ska ta lite före och efter bilder och kanske undertiden bilder med kanske;)

 

// Emma

 

 



Kommentarer
Syster Yster

Vad spännande! Ser verkligen fram emot de utlovade bilderna. Ett tips som jag fått av min frisör: Om huden blir färgad kan man ta lite aska från en cigg och gnugga med. Har dock ej själv testat detta!

2011-01-11 @ 20:42:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

amorprocul

Kärlek på avstånd Är en blogg som vi delar (Jens och Emma)

RSS 2.0