hepp...

Jaha, då var man inte gråhårig längre. För ett tag iallafall. det är bara en toning jag har slängt i;)

Det stod 20 minuter på bruksanvisningen, Marika så 40 minuter. Måste ju lite på min frisör. På med en plastpåse fick jag order om. Hittade något mycket bättre. Ett ärligt stulet skoskydd från tandläkaren. Tack folktandvården i Vessigebro:P

 

Resultatet?? Nja, vi får väll se efter några dagar när man tvättat ut det lite. Får kanske en dom av min färgblinda pojkvän i morgon kanske. då han just är färgblind kommer han ju inte märka någon skillnad. Men jag har ju skrivit det här så nu har han ingen ursäkt att inte lägga märke till det;)

 

Ush, vilka stora hemska bilder på mig. förstår varför jag ibland kallas för rosenkind. Men det får jag väll bjuda på.

 

Nu ska jag invänta att Jens slutar jobba. Så jag kan ringa och säga godnatt innan det är dags att krypa till kojs. Jobba imorgon 7-16 sedan blir det en tripp söderut för lite gos;)

 

//Emma

 

 



Kommentarer
Syster Yster

Det blev ju jättefint! Kram

2011-01-13 @ 10:06:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

amorprocul

Kärlek på avstånd Är en blogg som vi delar (Jens och Emma)

RSS 2.0