Thailand 2011

Jag drog till Thailand i slutet av januari och stannade där i 2 veckor. Tänkte slänga upp lite kort som jag tog där. Så här kommer de, håll till godo :)

Här är en bild tagen vid flygplatsen, när vi landat i Phuket.

Det är som välbekant väldigt fattigt i Thailand och folk bor i misär....

Väl framme på hotellet, så möttes vi av denna synen. Ingen otrevlig syn alls.

De har massor med konstig mat där över, så jag köpte givetvis lite av varje, att provsmaka. Kan meddela att Blåbär/Hasselnöt varianten var riktigt god. De andra med skaldjurssmak smakade ruttna räkskal. Men nu har man provat det också :D

Vad vore en Thailandsresa utan att plåta naturen?

Här kommer några bilder på just sådan.

Hade jag haft hår, så hade jag klippt mig i denna frisörsalongen.

Inte många bilder att lägga upp, men känns som att det är lite fler och framför allt med roligare motiv än de på Facebook ;)

 

Hejdå allihopa

//Jens

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

amorprocul

Kärlek på avstånd Är en blogg som vi delar (Jens och Emma)

RSS 2.0