Tillsammans igen <3

Då var det helg igen. Denna veckan har man haft lyxen att få vara tillsammans med sitt hjärtas fröjd och glädje 2 gånger.

 

Först i veckan Tisdag-Onsdag och sedan nu i helgen Fredag - Söndag. Nästan så man blir lite bortskämd med gos hehe.

 

Jag har ju såklart jobbat i veckan, men ändå hunnit med en hel del mys på fritiden, dock inga utsvävningar mer än ikea och väla. Känns som att ikea och väla är stående på agendan när man har dam besök från norr.

 

Helgen har jag också jobbat, men då passade damen på att sova ut lite, så hon var utvilad inför sin hemresa och ett arbetspass bland "di gammle".

 

Ikväll ska det nog kollas på melodifestivalen, men jag har 2 planer..

Plan Alpha: Låta Emma kolla på melodifestivalen och sätta mig vid datorn med lite video våld.

Plan Bravo: Mysa med Emma så mycket att hon inte kan kolla på melodifestivalen utan får nöja sig med att läsa resultatet imorgondagens tidning.

 

Ikväll blir det min favorit...Lasagne a´la Emma :)

 

Kram på er som hittar hit

 

//Jens



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

amorprocul

Kärlek på avstånd Är en blogg som vi delar (Jens och Emma)

RSS 2.0